10 gener de 2021 a les 19:10
Els organitzadors de la primera 'Baixatorrons" han fet una valoració positiva d'aquesta cursa solidària que s'ha celebrat aquest diumenge. La cursa ha consistit en caminar, córrer o anar en bicicleta però de manera individual o simplement fer-se una fotografia amb la samarreta i compartir-la a les xarxes socials.
José Manuel Juiz, president de la Nocturna de Malgrat, ha destacat la implicació dels malgratencs i malgratenques amb l'esdeveniment:
"El balance de la Baixatorrons es espectacular. Hemos hecho 500 inscripciones con la venta de 500 camisetas pensando que serian demasiadas. Y bueno, la gente ha respondido como siempre. Cuando se trata de una cosa solidaria el pueblo de Malgrat está al 100%".
En total es van vendre 500 samarretes solidàries. Els beneficis aniran en benefici de l'entitat Joan Petit Nens amb Càncer.