Resuming podcast

18 gener de 2021 a les 10:05

Govern espanyol i comunitats debatran dimecres la possibilitat d'avançar del toc de queda a les 20h

Compartir

La ministra Carolina Darias ha assegurat aquest dilluns que el consell interterritorial de Sanitat, que reuneix el seu executiu i els responsables de la cartera de sanitat de les comunitats autònomes, debatrà sobre un possible avançament del toc de queda a les 20h.

Darias ha justificat, en una entrevista a Onda Cero, que el seu executiu hagi recorregut el decret del govern de Castella Lleó que imposa aquest nou horari al seu territori. La ministra considera que aquesta va ser una decisió "unilateral" i aposta per adoptar mesures de "consens".

Segons l'Agència Catalana de Notícies, Darias ha recordat que, en tot cas, a l'últim consell interterritorial tres consellers van demanar aquest avançament i l'acord va ser traslladar la qüestió a la pròxima reunió, que tindrà lloc dimecres.