Resuming podcast

5 octubre de 2020 a les 13:18

L'Ajuntament de Malgrat de Mar posa a disposició dels ciutadans llenya del Gloria

Compartir

El que ja s'ha començat a fer és tallar els grans arbres en peces de 1,5 metres perquè els veïns i veïnes que ho necessitin pugui emportar-se la llenya a casa d'una manera fàcil i còmoda. D'aquesta manera, queda habilitat un punt de recollida de llenya en aquest terreny. La regidora ha explicat que des de fa temps hi ha persones que se'n porten la llenya i que per poder-ho fer, tallen amb serres les restes, ja que són de grans dimensions. "Per fer-ho fàcil i segur, nosaltres tallarem la llenya en peces d'1,5 metres i les podran recollir de manera còmoda", ha dit.