17 setembre de 2020 a les 15:30
Del 21 al 30 de setembre els usuaris podran inscriure’s als nous cursos i tallers que s’oferiran durant els mesos d’octubre, novembre i desembre al Centre Cívic.
Les inscripcions es faran de manera presencial i amb cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana a l’Ajuntament de Malgrat de Mar.
L’agenda d’activitats per aquest últim trimestre s’ha reduït a causa de la pandèmia provocada per la Covid-19 i alguns dels espais del centre no es podran fer servir per falta d’una ventilació adequada.
Els cursos i tallers començaran el dijous 1 d’octubre seguint el protocol de seguretat d’acord amb la normativa sanitària aplicable. Entre l’oferta de cursos i tallers de la pròxima tardor hi ha temàtiques relacionades amb ceràmica creativa, gimnàstica correctiva, Sevillanes, guitarra flamenca o, entre altres activitats, un taller de memòria i estimulació cognitiva.