Resuming podcast

21 desembre de 2020 a les 10:50

[ÀUDIO] Balanç del primer trimestre del curs escolar marcat per la pandèmia. Entrevista amb Vicenç Nadal, director Escola Montserrat

Compartir

Amb Vicenç Nadal, director de l'Escola Mare de Déu de Montserrat, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ell, "aquest trimestre ha anat molt i molt bé". El pitjor moment es viu ara, al final de trimestre. Fins ara només havien confinat un grup i ara, després del pont de la Puríssima, hi ha dos grups confinats, però ha estat per casos importants". Segons Vicenç Nadal, tots els plans i protocols de seguretat han anat molt bé. Els alumnes, diu, "s'han adaptat molt bé a la situació. Ells ho han assumit en un parell de dies, i amb les famílies també ha anat molt bé". Des de l'Escola Montserrat també s'uneixen a l' agraïment col·lectiu que fan tots els centres educatius cap a Mireia Hernández, infermera de referència Covid, per la seva feina i suport en tot moment.


20201221122744.escola-montserrat.png?tr=h-500,fo-auto
20201221122215.ent.vicenc-nadal-montserrat.mp3