17 desembre de 2020 a les 16:00
Renfe ha anunciat diverses afectacions que tindran lloc aquest proper cap de setmana, concretament els dies 19, 20 i 21 de desembre a les línies de rodalies R1, R3 i R7, derivat de les obres d' ADIF a l’Estació de Sants. Per facilitar la mobilitat dels viatgers i viatgeres, Renfe ha reprogramat el servei per minimitzar les afectacions. A la línia R1, la que connecta l’Hospitalet de Llobregat-Blanes amb Maçanet-Massanes per Mataró, i que passa per Malgrat de Mar, els combois iniciaran i finalitzaran el seu recorregut a l’Estació de França de Barcelona.
Els viatgers amb origen o destinació a l’Hospitalet de Llobregat o parades intermèdies podran fer-ho a través d'altres serveis de Rodalies de Catalunya. També tindran la opció de fer els esmentats trajectes a través de les línies de Metro.