24 setembre de 2020 a les 13:34
En un acte, presidit per l'alcalde, Joan Mercader, el regidor Sergi Cardona, i l'inspector en cap de la Policia Local, Joaquim Martínez, s'han lliurat felicitacions públiques i medalles d'honor al mèrit professional i per antigüitat a diversos agents del cos. També ha rebut una creu al mèrit professional de primera classe amb distintiu vermell el sergent Andrés Ayllón, pels seus 15 anys de trajectòria al departament i el seu treball i professionalitat. L'exagent Manuel Alvárez, ara jubilat, també ha rebut una medalla al mèrit.
També han rebut medalles d'honor al mèrit professional i per antigüitat diversos agents del cos, així com treballadors de la plantilla de la Policia Local.