Resuming podcast

30 març de 2021 a les 15:10

Els hospitals de Calella i Blanes tornen a permetre l'acompanyament a les ecografies obstètriques

Compartir

Des d'aquesta setmana les gestans de l'Alt Maresme i la Selva Marítima que estiguin portant el control del seu embaràs als hospitals de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva -hospitals de Calella i Blanes-  podran tornar a entrar acompanyades a les ecografies obstètriques.

La Corporació ha decidit tornar a permetre l'acompanyament a les ecografies després de la disminució dels casos positius de Covid-19 als dos hospitals. Això sí, la gestant només podrà entrar acompanyada d’una única persona, que haurà de seguir les mesures de prevenció.

Ara fa un any el servei de Ginecologia i Obstetrícia de la Corporació va prendre un conjunt de mesures per tal de reduir la propagació del virus. Entre aquestes mesures hi havia la suspensió de l’entrada amb acompanyant a les ecografies obstètriques. La gestant, per tant, havia d’acudir sola a la consulta.