Resuming podcast

25 setembre de 2020 a les 10:39

[ÀUDIO] Malgrat de Mar descentralitzarà, per segon any consecutiu, la campanya de vacunació de la grip

Compartir

Malgrat de Mar tornarà enguany a descentralitzar la campanya de la grip i oferirà 4 punts alternatius al CAP. Els llocs seran el Centre Cívic, l'Escola Municipal d'Adults Cases dels Mestres, el Casal de la Gent Gran a Can Campassol i el Centre Cultural. Segons ha avançat el tinent d'alcalde de Salut, Jofre Serret, Malgrat de Mar va ser pioner l'any passat amb aquesta mesura. Aquests dies es mantenen converses amb els responsables del CAP per acabar d'enllestir els horaris que es donaran a conèixer aviat.

El CAP de Malgrat de Mar va iniciar l'any passat una prova pilot per descentralitzar la campanya de vacunació de la grip. L'objectiu era diferent al d'aquest any, tal i com explica Serret, "el 2019 el que es buscava era donar facilitats a la gent que normalment no es vacuna perquè no vol traslladar-se fins al CAP". Enguany, immersos en una pandèmia, el que es vol evitar amb aquesta descentralització són els desplaçaments al CAP. 

El departament de Salut té previst posar en marxa la campanya de vacunació de la grip a principis d'octubre.


20200925115515.ent.jofre-serret-camp-vacunacio.mp3