22 gener de 2021 a les 10:34
Els objectius de la Marató són, entre altres, fomentar l’ús eficient de l’energia als edificis i equipaments; sensibilitzar sobre l’emergència climàtica; estalviar en els consums dels diferents subministraments i conscienciar sobre la pobresa energètica. L'any passat, les Escola Mare de Déu de Montserrat i l'Escola Marià Cubí van aconseguir estalviar, cadascuna, més d'un 20% en el consum de gas durant la Marató d'Estalvi Energètic.
No results found for ""