14 desembre de 2020 a les 11:09
Un any més torna a Malgrat de Mar la jornada solidària de recollida de joguines que impulsa la Regidoria d’Esports amb la col·laboració de Creu Roja. Es farà aquest dissabte 19 de desembre al Pavelló Germans Margall.
Les persones que vulguin col·laborar ho podran fer entre les deu del matí i les dues de la tarda i les quatre i les set de la tarda. L'entrada serà una joguina nova, i els nens i nenes podran entrar a participar en els 4 tallers de manualitats de Nadal que s'han preparat. Els nens i nenes podran entrar a la pista on estaran els tallers però les famílies no podran accedir-hi, només ho podran fer en el cas d'infants molt petits. L'ús de la mascareta serà obligatori.
Creu Roja demana que les joguines siguin jocs de taula, pilotes, i joguines en general per a nens i nenes de 8 a 12 anys. I com sempre, que no siguin sexistes ni bèl·liques.