Resuming podcast

27 octubre de 2020 a les 11:05

La Generalitat obre demà la convocatòria per demanar ajuts per a la restauració i centres d'estètica i bellesa afectats per la Covid-19

Compartir

La Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Malgrat de Mar informa que a partir de demà dimecres ja es podran sol·licitar els ajuts que la Generalitat ha aprovat per a les activitats de restauració i centres d'estètica i bellesa, afectats econòmicament per les restriccions per frenar els contagis de la COVID-19.

El govern català preveu destinar 40 milions d'euros a aquests ajuts. L’import màxim que es concedirà a cada beneficiari serà de 1.500 euros. La Regidoria de Promoció Econòmica informarà i assessorarà als negocis locals sobre aquests ajuts a la Torre de la Vídua de Can Sala o bé per telèfon 93 765 56 42. Tota la informació es pot consultar en aquest enllaç de la pàgina web de l'Ajuntament de Malgrat de Mar.