[ÀUDIO] Entrevista amb Eloi Burriel: "L'objectiu de la Marató de l'Estalvi Energètic d'enguany és optimitzar i si s'aconsegueix reduir, millor"
Compartir
Eloi Burriel destaca que és possible viure en pandèmia i fer estalvi energètic ja que el més important és tenir eines d'adaptació a la situació que s'estigui vivint.