Resuming podcast

29 gener de 2021 a les 12:27

[ÀUDIO] Entrevista amb Eloi Burriel: "L'objectiu de la Marató de l'Estalvi Energètic d'enguany és optimitzar i si s'aconsegueix reduir, millor"

Compartir

Eloi Burriel destaca que és possible viure en pandèmia i fer estalvi energètic ja que el més important és tenir eines d'adaptació a la situació que s'estigui vivint.
 


20210129140624.entrev.eloi-burriel-.mp3