14 gener de 2021 a les 9:09
La gestora covid del CAP de Malgrat de Mar ha lliurat aquest matí els kits d'automostra a les tres escoles on avui es fan les proves PCR en el marc del cribratge massiu que Ensenyament havia anunciat que faria coincidint amb l'inici del segon trimestre.
Els treballadors, tant docents com no docents, s'han de fer la prova ells mateixos. Es tracta d'una automostra nasal que aquest migdia es retornarà al CAP que tal que es pugui analitzar al laboratori.
A l'Escola Mare de Déu de Montserrat, s'han fet la prova 34 persones; a Maristes - Sant Pere Chanel, 74; i a les Escoles Fonlladosa, 43.