2 desembre de 2020 a les 12:40
El pla de Nadal, per tant, està desvinculat dels trams de la desescalada, segons han confirmat fonts del Departament de Salut. Les condicions que s'han marcat per a les festes no dependran de la fase en què estigui cada regió. Així, encara que Catalunya o bé una part no arribi al tram 3, es permetrien reunions de 10 persones. Ara bé, els trams sí que marcaran la mobilitat i el perimetratge. El vicepresident del Govern amb funcions de president, Pere Aragonès, ha anunciat també que s'allargarà el toc de queda fins a la 1.30 per a les nits de Nadal i Cap d'Any, i fins a les 23 per a la de Reis. El Procicat està reunit aquest dimecres per definir aquest pla de Nadal. Aquesta tarda es reuneix la Interterritorial on s'abordarà precisament aquesta qüestió.