9 octubre de 2020 a les 11:36
Durant una entrevista a Ona Malgrat, la directora d'aquest equipament educatiu, Núria Gibert, ha explicat que es tanca la primera setmana de classes "amb èxit" ja que tots els protocols de seguretat davant la COVID han funcionat de manera correcta. Gibert ha explicat la primera mesura adoptada és que ara la porta d'accés al centre està tancada i només s'obre quan han d'entrar els alumnes. D'aquesta manera, diu Gibert, ningú pot accedir a les zones comunes de lavabos i passadissos. A la porta hi ha el número de telèfon de l'escola per si algú vol accedir o bé demanar cita prèvia.
El control de seguretat es reforça amb una càmera tèrmica, una catifa desinfentant i el gel. L'entrada es fa pel carrer Escoles i la sortida pel carrer Ramon Turró. En aquest últim cas, sempre es fa sense coincidir amb les sortides de l'Escola Montserrat.
Núria Gibert ha destacat que aquest curs hi ha hagut una fora devallada dels alumnes dels grups d'instrumentalització, alfabetització i neolectors, que són els grups amb la gent més gran. També ha explicat que enguany no es faran activitats col·lectives com les que es feien al Nadal.
Del curs anterior van quedar pendents algunes xerrades, diu Gibert, que es faran durant les properes setmanes però només per als alumnes.
Per últim, la directora de l'Escola Municipal d'Adults Cases dels Mestres ha destacat que tenen un pla B per si s'hagués d'aplicar i és que tenen una plataforma digital per treballar des de casa. De fet, les sessions informatives prèvies a l'inici de curs s'han fet a través d'aquesta plataforma.